Çocuğum bana çok düşkündü normalde yasından sonra babacı olmaya başladı. 1 hafta önce eşim markete gitti. Dış kapının kapandıgını duyunca başladı ağlamaya baba baba diye bütün evde babasını aradı, ne yaptıysam sakinleşmedi normalde de çok zor bir çocuğum var. Neyse eşim gelince hemen kucağına gitti ve sustu bir dahada ağlamadı. Şimdide 1 haftadır eşimi evde görmesin ağlıyor her yer de babasını arıyor zor sakinleştiriyorum eşim gelince de hiç bırakmaz peşinde gezer sanki gidecek diye korkuyor, market alışverişinden sonra oldu bu durum çok üzülüyorum gece gündüz ben ilgilenirim her seyiyle ,bir anda neden böyle olmuş olabilir acaba geçici midir? Bu arada 14.5 aylık olduk ..