Dila-3 2 aylık bebeğim var sigara içiyorum Ne gibi olumsuzlukları var sizce bırakmalımıyım bebeğim kilo almıyor anne sütü tek alıyor
Ndrg-12 Dila-3 sütün yeterli olduğuna emin misin? Bence süt yetmiyor doktora danışıp mama takviyesi yapabilirsin. Sigara içenin bebeği kilo almaz diye bir genelleme yok ama içmesen güzel olur tabii
Dila-3 Hafisee evet soruyorum biraz fikir almak istedim ben az şeyler yaşamadım. Bırakmayı senden çok istiyorum ama başaramıyorum sorun orda işte 😔😔yoksa önceliğim bebeğimin sağlığı
Buseasel8 Dila-3 her bebeğin kilo alımı farklıdır. Bazı bebekler var 2 aylık 7 kg bazı bebekler var 2 aylıkken 3,5 4 kg normal canım. Sigara ile alakası olduğunu düşünmüyorum. Ama emziriyorsan bıraksan iyi olur.
Dila-3 Ndrg-12 sağol cnm sütüm yetiyor ama bebeğim biraz hareketli işte mama denedim bi kaç kez hiç almadı midesini bulandırdı
Ndrg-12 Dila-3 doktor normal diyorsa kilosuna normaldir takılma ama sigara konusunda istikrarlı olursan çok güzel olur. Yazık etme hem kendine hem bebeğe
Busegg Dila-3 2 aylık çocuk kilo almıcak kadar hareketli olmaz. O kilo alımını yavaşlatan hareketlilik emekleme yürüme döneminde başlar bence sütünüz yeterli değil doktorunuza sormalısınız
Melin16 Dila-3 Bencede bırak canım bak ben hamılelıgım boyunca içtim hep doğunca bebek bırakıcam dedim. direk sütten geçtiği için ve gercekten kafada bitiyor doğduğu gün bıraktım 33 gün oluyor gercekten asla canım istemiyor. Kahve içerken sadece diyorum sigara olsa daha iyi giderdi şu kahve 😂
Busegg Melin16 ee hamileyken daha fena değil mi? Çocuk içinizde ve sigara içiyosunuz. Keşke hamile kaldığınızda bıraksaydınız
Ayemta Ne dertler var herkesde,herkesn dunya kadar problemi var,herkes az sey yasamadi aama sigara caremi sizce,O sadece bir aliskanlkk baskaa birsey degil.
Alptugunannesi07 Dila-3 Bence de bırakmalısın. Bırak sütten geçmesini yavruna o sigara kokusu olduğu gibi siniyor. Akciğerleri daha ne ki annesi. Kilo konusuna gelince. Yengem yeğenim eltim hepsi emzirirken içti çocukla hiç bi alakası yok. Yani sütüne geçer geçmez bilemem ama kilo alımı konusunda bi sorun olmadı hiç.
Melin16 Busegg en fazla 2 tane içiyordum zaten. Doktora göre daha fena degil demekki ki emzirmeye basladıgında direk sütten geciyor bebege demişti. Çok bilgim yok benımde söyleneni yazdım.