4.5 aylığız doğduğundan beri sol memede red vardı. 3 ay kadar uğraştım o sorunu aştık ama çok iştahlı değil. Süt mü tazyikli geliyor, fazla mı geliyor bilmiyorum ama gündüzleri emerken sürekli bi kavga halinde. Sağdıktan sonra da versem yine aynı. 5 dk emse şükrediyorum. Artık emzirdikten sonra sağdıklarımı şırınga ile veriyorum en azından aç kalmasın diye. Böyle bir durum yaşadınız mı anneler ?