YamanAli geçmiş olsun öncelikle . Bizde de önce ateş başladı acile götürmüştük geçmeyince 3 gün sürdü. Boğaz enfeksiyonu var demişti doktor antibiyotik verdi. Neyse ateşi düştü calpol dolven verdik dönüşümlü.ateşi düşmüştü. Bu kez vücudunda kırmızılık başladı ve tüm vücuduna yayıldı. Doktorumuza attım resimlerini 6. Hastalık dedi antibiyotiği kesin dedi çünkü bu hastalıkta verilmezmiş . 3 4 güne Kendiliğinden geçti . Duş aldırdık hep . Nerden kaptık bizde anlamadık bu hastalığı. Okul çağındaki çocuklarda olıyormuş .