Nurgrvn Kızlar yarın eşim nöbete gidiyor anca sabaha geliyor. Ve bebeğim de atak haftasinda en zor atağı. Geceleri çığlık çığlığa ağlayarak uyutuyorum eşim var diye panik olmuyorum ama eşim yokken çok korkarım ben ne yapacağım 😔
Selinglr Nurgrvn hiç birşey olmaz canım 🤣 komşunun cocuğuna bakmıyosun hic panık olma aglasın endişelenme onlar da kendilerini oyle ifade ediyorlar biraz muzık ac sakinleştirici oyle olunca hemen pış pış evham yapmayın sizin stressinizde ona geçer dahada endişelenir
Melekkizimmzeynep Nurgrvn hiç bir işi gücü düşünme cnm sadece bebeğine odaklan yatak odasına yakın bi yerin ışığını açık bırak telefondan hafif mi uyku müziği aç bebegin uyudukça sende dinlen Alah in izniyle bir şey olmaz 😍
kucukprensinannesi Nurgrvn 4.ay atağında bende eşim varken daha çok panik oluyorum çünkü ağlamasına dayanamıyor birşey olmaz sende merak etme alışırsın böyle böyle
kucukprensinannesi Ebruseyda geçmedi hala yaşıyoruz zaten ben yorumu şuanki zaman için yazdım ama biraz geçmiş zamandan bahsediyor gibi olmuşum 😂
kucukprensinannesi Ebruseyda al bendende okadar çöktüm resmen saçımı başımı yolma evresine geldim gündüz de uyumuyor gecede uyumuyor zombi gibi oldum artık