Hayırlı sabahlar anneler dün kızımın ateşi vardı düşmuyirsy haliyle hastaneye gittik. İgnr oldu kan aldılar kanunda çok az enfeksiyon çıktı ilaç verdiler ve eve geldik kızımın ağzında yara varmış hiç fark etmemiştim aft da olabilir bilmiyorum dün akşam erik verdim. Normalde çok güzel yer ama nasıl ağladı ağzına alınca kızlar başına gelen var mi şimdi bile sallıyorum uyumuyo ağrısından ☹😭