Merhabalar güzel anneler,
Acil sizlerin önerisine ihtiyacım var. Çok bunaldım artık sürekli nevresim, kıyafet yıkamaktan koltuk silmekten ve bebeğime banyo yaptirmaktan 😪
Sleepy 2 numara bez kullanıyorum bezin gevşek olmadığına eminim dar da değil (hep bunları soruyolar oyuzden belirtiyorum)
Bebeğim 1 ay 2 günlük sürekli çişi üstüne çıkıyor . Bazen bezi ıslak olmuyor hatta zıbının yan taraflarına işiyor nasıl oluyor ben bir türlü anlam veremedim 🤦🏻♀️
Acil bez önerisine ihtiyacım var. Ben güya bu markayı araştırıp aldim böyle bir problemle uğraşıyorum çok yoruldum artık.