mnkbbgm Napiyirsunuz ben hala uyutma peşindeyim kucağından koyarsam yada yatmaya çalışırsam gözlerini açıyor 😩 en son ayağıma koydum sallıyorum
mnkbbgm alisileedis Artık ayakta uyumaya başladim nasıl anlıyor bı anlasam bide karşımda gülüyor bana 😀
Diana07 Yalnız değilsiniz 😣 akşam rutin 9 yatıyor sabah 5 gözleri açıyor 😫 ezan için her sabah hocayı biz kaldırıyoruz 😔
mnkbbgm Diana07 bende keşke öyle olsa 10 da uyuudu akşam gece 2 den beri koysam ağlıyor 😩 şimdi gülücük atiyiruz emiyor koydugum ab ağlıyor sbaaha kadar köy al koy al yaptım 😀 biz eve 12 de geldik yatiyim demek 1.30 oldu zatnw
Twinsmomee Pes ettim ve kalktık gece hiç uyumadilar 5ten beri sallıyorum artık yetti niyetleri yok uyumaya 😂
mnkbbgm Ereninannesi1 Benimkini de yok ben salladikca kahkaha attı kucağıma aldım ustundekibj cekistiriyor 3 aylık bebesin ya 😀
mnkbbgm Twinsmomee aynenbirakin elbet uyuyacaklas ama ben bırakamıyorum uyku ağlamadi var morarana kadar ağlıyor susmuyir
esraesma mnkbbgm Günaydın canım🙄 kendini oraya buraya atmaktan bu saate kadar hala uyumamış bi bebem var 25 saattir uyanığım çift görüyorum artık😞
mnkbbgm Tugceden34 nerden anlıyorsunuz o koydugumuzu birde beşikte uyur biz yastığa yatınca geri aciyor gözleri