babyandmom1 Kızım mama ile besleniyor ama şöyle bir sorunumuz var uyandıramıyorum ve çok uzun zaman uyuyor gece 4-5 saat ara verdiğim halde içmiyor mamasını bir sorun olur mu ya da ne yapmam lazım?
mderininannesii babyandmom1 gece beslenmesi gündüze göre az oluyormuş benim kızım da oyleyidr mesela 8 de iciriyirum 12 de içiyor bidaha kendisi mirin kırın wdiyoe
alisileedis babyandmom1 Benimki de öyle işin kötüsü benimki gündü de içmiyo 😂 doktor 8 saat aç kalabilir sıkıntı olmaz demişti.