Merhaba arkadaşlar bebeğim 1 haftalık emzirme süremiz 30-40 dakika idi ama son gece emzirme süremiz 1,5 saate şıktı ve uyumadı hiç sürekli emmek istedi sütümde var yani doymama gibi bir durumda yok doyduğunu mu anlamıyor anlamadım emerken uyuyor tam çıkarıp gögüsümü yatağa koyucam bebeği uyanıyor başlıyor ağlamaya fazla emince bir problem olur mu diye de korktum başına gelem varmı acaba