Ahmetarasmom 38 lerde seyreden ateş iki kere dönüşümlü ateş düşürücü verdim bi parol bi kere de dolven bebeğim bir yaşında kıslsr bu saat oldı düşmüyor paranox s fitil versem nasıl olur kullananız var mı aranızda
yusram Ahmetarasmom 2 gecedir düşmeyen ateşle mücadele ediyoruz bugün doktora gittim agumentin verdi dönüşümlü ateş düşürücü veriyorum hiç düşmüyor 38 39 oluyor
Gin Ahmetarasmom acile gitseniz daha iyi olur gibi geldi bana. Enfeksiyon vb durum söz konusu olabilir.