Bebeğim 6 aylık oldu en son 9 gibi muhallebi yedirip uykuya geçiyor sonra bir daha sabah 6 7 gibi mama veriyorum gece 3 de kalkıyor emziriyorum ama sütüm geldiğini düşünmüyorum 2 dk anca duruyor zaten acaba mantıklı mı yapıyorum yoksa arada mama vermek mi gerekir ? 6 aylık bebeği planlar nasıl gece beslenmesi?