S6- ben hep annem anniim diye seviyordum onun etkisi sanıyorum . 3 aylik olduğundan beri anniii diye bağırıyordu 4-5 arası düzeltip anne dedi seslenirken .mesela babası dışarı hava almaya çıkardığında cama yaklasinca anneee diye bağırirdi ben cama çıkardım sesine. 9 aylıkken sadece 3 şeyi ikili söylüyordu ama tek kelimeleri çoktu. Anne , baba, dede ,anneanne , meme, mama, var , git ,gel , hadi , nene ,alo,,,vs gibi. Ama ikili olarak sadece yukarda söylediğim üçü. Siz yanında konuştukça öğreniyor . Mesela ayakların çok guzel deyince ayağını alıp ağzıma uzatiyordu. Sıralamaya başlayınca çorapların nerde diye soruyordum gidip çorap getiriyordu emekleyerek 😂 üstüne düşüp bir şeyler gösterin çok çabuk kavriyorlar . Kuşu göstermesi gibi 🌸