Merhaba güzel anneler
Direkt soruma geçiyorum bebeğim 6 aylık ve biraz rahatsız antibiyotik ve ateş dusurucu kullanıyorum maalesef . . (Doktor önerisiyle) sorun şu bebeğimin üstünü ortuyorum terliyor açıyorum heryeri buz gibi oluyor biraz duzelti tekrar rahatsızlanması dan yada ilerlemesinden çok korkuyorum ne yapmam lazım bana bir akıl soğuk soğuk terliyor tecrübeli anneler yardımcı olursa çok mutlu olurum iyi olsun geceler 🌙