Merhaba, 2.doz biontech aşımı oldum. İlk doza göre kol ağrım biraz uzun sürdü hafif bir iç sıkıntısı oldu. İlk dozda halsizliğim de olmuştu bu sefer pek olmadı. Çocuğumun aşı sonrası huysuzluğuna empati kurmamda epey yardımcı oldu :)
3.günüme girdim, gayet iyiyim.
2.doz için ağır geçirenler de vardır mutlaka ama sağlığımızdan önemli değil hiçbir şey. Ailem korona nedeni ile ölümlerden döndüğü için aşı hakkım çıkar çıkmaz gidip yaptırmıştım.
Hepimize şifa olsun🙏