Beyin omurilik sıvısının azalmasına bağlı gelişiyor. Ben de yaşadım hayatımda yaşadığım en büyük baş ağrısıydı. Kahve bitter çikolata tüket bol bol ve de çok fazla su iç 3-4lt. Hem sütüne de faydası olur. Parol gecirmez boş yere içme, icinde kafein bulunan minoset plus içmem lazım. Tabi ki önce doktoruna danış.
Ve de en önemlisi yastıksız sırt ustu yat bulduğun her vakitte,agrının azaldığını göreceksin.
Cok gecmiş olsun