Merhaba güzel anneler 🌺
İçim içimi yiyor işe başlama zamanım yaklaştıkça, o yüzden aranızda benim gibi olup bu durumu yaşayan var ise fikir almak isterim. Bebeğim 7 aylık olunca 1 Eylül’de işe döneceğim anca bu kadar ücretsiz izin kullanabildim. Gelelim işin eksi yönlerine;
*İş yerinde tek eleman benim yani Allah korusun inşallah Allah’ım bebeğime hastalık vermesin ama diyelim hasta oldu bir şey oldu sabah mutlaka işe gitmem gerekir çünkü patronum uzak yerden saat 12 civarı geliyor işe ben bebeğimi bırakıp nasıl yaparım içim dayanmaz kahrolurum 😢
*Bebeğim asla emmeden uyumaz, sürekli meme ister kaldı ki ek gıdayı reddediyor şu an bir kaşıktan sonra katiyen ağzını açmıyor , ee bende sağma ile hayatta yetiştiremem bebeğime yetebilecek sütü nasıl olucak diye kafamı en çok kurcalayan konu da bu çünkü hiç istemiyorum emmeyi bırakmasını,
*Uyku düzeni malesef yok gece hiç bir zaman 9 da ytan bir bebek olamadık. Sabahlara kadar uyumazdı şükür onu düzeltebildik ama 12.30 dan önce çok zor uyuyor yine de sürekli uykuya direniyor nasıl yaparım işe dönünce çok mu yıpranırım diye düşünmüyor değilim 🤷🏼♀️
*Malesef normalde mesai bitimi 7 de ama süt iznim olduğu için 5.30 da çıkmak için konuştum patronumla ama öyle bir durum ki tam çıkmak üzereyken gelen olursa mecbur çıkamıyorum yeri geliyor 1 saat kaldığım oluyor bebeğime vakit ayıramamak o düzeni bozmaktan çok korkuyorum.
Gelelim artılarına;
+İşim evime çok yakın 10 dakika ve öğlen aralarında gelip bebeğimi emzirebilirim hatta durmadığı takdirde çok zorda kalırsam iş yerime götürebilirim.
+Her anne gibi bebeğime her şeyin en iyisini en güzelini almak, yapmak istiyorum ve çalışırsam bebeğimi hiç birşeyden eksik bırakmam, geleceğine de yatırım yapabilirim rahatça. Tek maaşla malesef bu olmaz çünkü evimiz kira sayılır kredi ödüyoruz.
Ve şu an bebeğime kim bakacak derseniz kız kardeşim var sağolsun, sağlıkçı atama bekliyor atanabilirse o zamana kadar yeğenine bakacak o yönden gözüm arkada değil ama atanırsa sonrası da düşündürücü 🙇♀️ Yani durum üç aşağı beş yukarı böyle siz olsanız ne yapardınız anneler 🤔