Normal doğum yaptım yapalı ne mantarım bitti ne enfeksiyonum o kadar dikkat etmeme rağmen hala mantar oluyorum bıktım cidden en son bir bucuk ay önce hem antibiyotik ilaçlar hem alttan fitil vs kullandım şuan yine mantar olmuşum doğumdan önce vs hiç mantar sorunum yoktu ne olduysa doğumdan sonra olmaya başladı var mı buna kesin çözüm bulan doktora gitmekten yıldım artık yaaa her gittğim fitil yazıp gönderiyor 😒😒😒