Hnmkiz oğlum 14 aylık ve aşırı gazi var midesinde ve ishal bunun için yapmam lazım gazi olduğu için hiç birşey yemiyor ibabaicmiyna yardim edin doktor götürdük hiç birseyi yok diyod bagirsakta atak dönemi diyemi olur yardim edin
Ygzmomm Hnmkiz mama yapıyorsan çeşme suyu kullanma çünkü Çeşme suyuna bazı yerlerde lağam suyu karıştı diyorlar. Öyle yapıyorsan doktora bunu söyle ona göre muayene ederler belki
Gin Hnmkiz ishali için bir şey söylemedi mi doktor? bizimki ne zaman götürsek hemen idrar ve kan tahlili yapıyor. probiyotik kullanmanızın faydası olabilir.
Laden Hnmkiz gaz sancısı için gaz damlası denediniz mi? İshal olduğu için karnı da ağrıyor olabilir. Haşlanmış patates, nişastalı gıdalar yedirin ve bol bol su içirin. Çok geçmiş olsun🙏🏻
Narin9 Çok bi bilgim yok. Kimyon çayı yapıp içirirseniz gazı için yada rezene denediniz mi? İshal için muz ve haşlanmış patates iyi gelir.
Tatlim Hnmkiz musluk suyu kullanmayın bebeğiniz için. Ondan kaynaklı olabilir. Maflor kullanabilirsiniz bağırsakları için. Bı de muz oatates pirinç içeren gıdalar vermeye çalışın. Bol su icirin ve masaj yapın rahatlatacaktır. Geçmiş olsun 🌸
Ohiah133 Hnmkiz İnternette gaz mesajları var göbeğine Bağırsaklarına saat yönüne doğru onlardan yaptınız mı
Hnmkiz Ohiah133 bebekken bukadar gazlı çocuk değildi ne olduysa bu ayda oldu denedim en sonunda lavma verdiler
Tatlim Hnmkiz bağırsak florasindaki bakterilerin sayısını arttırır . Zararlı olanları azaltır . Prebiyotik bir duzenleyici . Ben bebeğim rotavirus kaptiginda kullanmıştım
Balkupum2505 Hnmkiz çok gecmis olsun agulini die gaz ilaci var icerigi tamamen temiz dogal bir ürün miydeyi cok iyi rahatlatiyo bi deneyin derim anında rahatliyo tekrar cok gecmis olsun