Ddb92 benim iki yıl oldu inanki o iğnenin yeri hala ilk gün ki gibi taze azıcık ağır kaldırıyım uzun süre ayakda duruyum hemen orda yanarak bir sızlama şeklinde ağrım başlar sonra mutlaka belime kadar iner gidip dr emar çektirdim ve belimde fıtık olduğunu öğrendim ve ordaki hassasiyetin de zorlamada yorulmada baskı uyguladığını söyledi dikkat ediyorum kendime işte peki ne zaman geçer dedim bilmiyorum bunu zaman gösterir dedi dr yapılan işlem basit bir işlem değil demişti