Bonnusimo mühendisoğluna güvenip aldıysan geçmiş olsun, 😃 o gitsin inşaatını yapsın, işi uzmanına bırakıp bari kimya mühendisleri felan yapsınlar o işi 😂 onun derdi cebini doldurmaktan başka bişey değil eskiden kimyasal dediği bi ürün ona sponsor olunca 360 derece dönüp öve öve bitirememişti ben ona güvenmiyorum artık hiç 😵trendyol linkinden ben ona güvenip ne aldıysam taklit çıktı 😃 trendyol yorumlarına da yazdım kötü olanları ona güvenip aldığımı söyleyerek, trendyol da bana bu ürüne yorum yaparsanız size 10 tl kupon tanımlancak gibi bildirim atıp duruyodu 😵 e ben zaten yorumumu yapmışım diceklerimi demişim o taklit ateş ölçeri bana aldıranın ismini de vermişim hala yorum için bildirim gönderiyodular 😃