Kızlar oğlum 1 yaşında yürümeye çalışıyordu bu akşam ayakta iken birden ayağının üzerine düştü ardından aşırı ağlamaya başladı korktuk doktora götürdük röntgenci de sorun oluşmuş işimizi halledemedik yarın sabah tekrar gideceğiz oğlumda sakinledi sadece ayağına dokununca aşırı ağlıyor böyle bir durum yaşayan var mı aranızda? Ayağında sadece incinme mi olmuştur çok tedirginim