Asenaizm iş başa düşünce alışacaksınız, isteseniz de istemeseniz de 🙌🏻 Keşke daha önce gitseydi anneniz, ne kadar erken o kadar iyi bence. Ben 1 haftalıkken yalnız kaldım kendi isteğimle, başta korktum ağladım hep. Zamanla geçiyor yapabildiğinizi hissettikçe kendinize güveniniz artacak. 2,5 aylık olacak şimdi, çok çok rahatız artık 😇