Miniminimini ya çok zor bırakmak bu zamanda 😵 bu gün kardeşimle konuşuyoduk sosyal hizmet uzmanı kendisi, bebeklere uyuması için ilaç veren bakıcılar var diyodu.böyle bay bay tarzı damlalar. Düşünsene biz bazen okadar yorgunluktan tükensek de küçük diye kıyamayıp uykusunu getircek çaylar bile veremiyoruz, elin kadını öylemi 😵hiç kimse asla bi çocuğa annesi kadar iyi bakamaz 😑 kızıp sarssa kamera yoksa annenin ruhu bile duymaz 😐 maddi durumunuz o kadar kötü değilse bence daha çalışmayın