Periii13 ben hiç emziremedim bebeğimi . Çok hevesliydim ama erken doğum , kan hastalığı nedeniyle güçsüzlük ve benim göğüs ucumun olmaması bütünleşti ve ememedi . Ama bağımız güçlü buna inanıyorum . Arkamdan ağlar , kollarını açıp kucağıma gelmeler vs . Sadece emzirme diye düşünme lütfen . O senin yavrun bağın güçlü olacak