Dmlaemre cnm yvas yavas kes allah sabrını veriyo benm oglumda öyleydi biberonla inek sütü verdm biraz biraz gunde 4 kere 3 kere emzrdm 2 kere emzrdm tek uykuda emzrdm iyice azaldı oglmda ztn meme yok diyodu azalınca hem biberona alisti beni bıraktı önce anlat ama sen artk büyüdün meme smdi yok birazdan vericm de azaltcgin zaman smdi meme ee diyo de ben öyle derdim gece emmemiz okdar çoktuki gögsum kışın bile acıkta dururdu 2 yaşına 2 ay kala bıraktrdm ben çok rahatladm yavas yavas kesmek en iyisi bi ara bende birden birden denedm ama çok sızladilar azaldıkça hiç sorun olmadı cok şükür hem oglumunda alışarak birakmasi iyi oldu