Findikfistik Edanazile valla bizimki de aşıyor, her doktora gittiğimizde aynı şeyi duyuyorum baba absürt bi şekilde uzun mu diye. Ama kilo olarak zayıf. Boy olarak burda oğlumdan uzun bebekler okuyorum görüyorum ve bizimki normal galiba diyorum. Doktorlar herhalde mutlu olalım diye söylüyor🤣
Furug Edanazile bizimkide uzun bir kiz ayaklari da boyu da… Genetik.babasida halalarida oyle.. 23 aylik 25 no ayakkabi 92 cm :)
Furug tugbahy6 Kizlarda 85,5 cm Erkeklerde 86,9 cm Kizim 4cm onde erkeklere gorede hep boyleydi.3yas goruntusu var ztn 15 kg bir de :) sonumuz hala gibi 40no ayakkabi giymek olmasa bari hayirlisi arrtik
TheLatte Edanazile bi sıkıntı olacağını sanmıyorum . Eşiniz uzunmuş çünkü kısa değil . Babasina çekti demekki . Bizim oğlanda çeke çeke halasına çekmiş boy olarak 😂 görümcemin doktoru 50 cm ve üstü doğan bebeklerin ileride uzun olacağını söylemişti .