Arkadaşlar bebeğim 10 aylık havuza sokmuştum akşamına hastalandı kuru oksuruk ile ishali var acile götürdüm calpol verin diyip gönderdiler ara ara ateşi yükseliyor ama ishali çok canımı sıkıyor oğlumun rengi soldu iştah yok bi tek emmek istiyor sık sık halsiz çok ne yapabilirim