Alina19 merhaba bn ogluma 1 yasindan sonra yaptırdım çunku doktor değişikliği nedeniyle menA dan haberim yoktu yeni doktorumuz 10 aylikken soyledi bnde 13 ayda nimenrix tek doz şeklinde bexseroyuda 13 aylikken ilk dozu yapildi onumuzdeki haftada bexseroyu ikinci dozu yapılicak bebegin ayına gore ayarlaniyor dozlari cok onemli bi aşıymis