Yavuzseliminannesii Kızlar iyi geceler pazartesi oğlumun 1 yaş aşıları olucak aynı zamanda doktorumuzda çağırdı nimenrix aşısını yapıcak aşırı kaygılıyım şimdiden inşallah sorunsuz atlatırız sizin bebeklerinizde ateş huzursuzluk oldu mu aşıdan sonra
Sinemes Yavuzseliminannesii Postun üstte kalsın diye yazıyorum. Geçen hafta 1 yaş aşısını olucaktı kızım ama hastalandığı için olamadı. Aşısını olduktan sonra belli olur artık :)
Yagmuralmila Yavuzseliminannesii ben 6. Ayda başladım iki doz nimenrix oldu.. gelecek ay boxsero olacak bı sıkıntı olmadı şükür
bitterdelisi244 Yavuzseliminannesii ben yaptırmadım ama kardesm yaptırdı ne ates oldu ne bıseu xok rahat gecırdı 🥰