Kızlar selam ben aranıza yeni katıldım dün oğlumu kucagıma aldım cok şükür suan hala hastaneden yazıyorum size 1 günlüğüz ve sağlımız şuanlık yerinde acemiyim ilk gebeliğim ve size sormal istediğim oğlum uyuyor sürekli ve uyurken her 5 dk da bir titreyerek korkuyor ve ağlıyor bunu dün yasadık ama ağlama yoktu bugun ağlamaları da başladı dizin bebeklerinizde oldumu böyle neden korkuyolar? Korkmamamsı için ne yapmak lazım