Selam canlar
Kızım 5 haftalık ve aşırı kusuyor azcık falan da değil neredeyse emdiğinin hepsini kusuyor üstü başını değişmek zorunda kalıyorum o derece yani günde 2 3 defa böyle oluyor nedendir acaba tabi ki doktor randevumuz önümüzdeki haftaya gidecez ama canım çok sıkılıyor bu duruma normal mi 😔