Yapacak bir şey yok😅 bizim de ağzımıza koymadığımız yiyecekler olabiliyorken onları zorlayamayız.
eğlenceli sunumlar ve çeşitli tarifler deneyebilirsiniz ama zorlamayın, ısrar etmeyin.
benim üç yaşındaki cadı da asla yemiyor yumurta. Pankek, krep, kek, kurabiye, köfte ve çorba terbiyesindeki haricinde ağzına sürmez. Tiksindi sanırım, öğürüp çıkartıyor ağzına gelince.
peynirde de kızarmış ekmeğe süzme peyniri sürersem onu yer, bir de rendelenmiş kaşar peynirini sever. Çıtır börek yaparsam peyniri onunla da tüketmiş oluyor, bir de mücver tarzı sebze köftelerine az az atıyorum.