Yine bir çaresizlik… Bebeğim suan 3 bucuk aylık. 2. Ayını bitirdikten sonra emmeyi reddetmeye basladı. Mamaya basladık. Dr ye danıstım. Sütünü sag, miktarına bak 2 saatte bir dedi ama mümkün değil. Tekim ve bebeğim kolik, sürekli aglıyor kendi basına yataga salıncagına VS bırakamıyorum. Yani sütü sağma imkanım yok. Gece her saat bazen de mesela bugun yarım saatte bir uyanıyor. Uyku eğitimi veremedim ve benim de uykum paramparça. Hiç dinlenemiyorum.süt yapacak birseyler de tüketemiyorum. En basiti dereotu alıyorum ama onu temizlemek bile zaman ve bebeğim bana zaman vermiyor. Yurt dısındayım, yardım alacak kimse yok, eşimin desteği bir yere kadar. Su içmeye dikkat ediyorum ama yetmiyor belliki. 2 ayda süt devri kapandı anlayacağınız ve sebep desteğimin olmaması. Mama dünyanın sonu değil biliyorum ben de anne sütü olmadan büyümüşüm ama yine de artırmanın yollarını arıyorum. Dr, kahve içme, çikolata yeme bunlar sütü keser dedi. Ama 1 2 saat uykuyla ayakta kalmak için kahveye tutunuyorum. Bazen tatlı krizlerine giriyorum ve hakim olamıyorum kendime. Bu postu neden yazdım, sanırım içimi dökmek istedim.