Kızlar merhaba, 23 gün önce sezeryan ile doğum yaptım 2-3 gündür kaşıntı vardı iyileşiyodur diye düşündüm. Bugün duştan sonra bakınca dikişin sağ altında 50 krş büyüklüğünde bir kızarıklık gördüm ve yara yerimde kötü koku var. Ama ağrı, şişkinlik ve ya akıntı yok sadece kızarıklık ve kötü koku var kaşıntı da geçti. Doktora randevu aldım fakat içim rahat etmedi sıcaklardan dolayı terlemede oluyor ondan kaynaklı pişik midir yoksa enfeksiyon falan mı? Böyle bir şey yaşayan var mı?