Kelebeksu Benimki 14 aylık. Her nesneyi tanıyor ama henüz vıdı vıdı bir şeyler söylemek dışında anlamlı kelime yok. Çok yüklendik galiba. Çünkü yabancı dil öğrenenler gibi ‘anlıyorum ama konuşamıyorum’ modunda. Bir de dilinden anlıyoruz her şeyi işaret ederek elde ediyor zaten. Niye konuşsun ki 😁