Sabır çeke çeke bi hal oldum, bir bebek neden yorulmaz, neden uyumaz. Tepki vermeyeyim diye kendimi sıkmaktan başım ağrıdı artık. Ağlamamak için zor tutuyorum kendimi. 13 aylık oğlum gündüz yarım saat, 1 saat anca uyuyor bu aralar, bu saat oldu her yolu denedim uyumuyor. Kendime vakit ayırmayı bırakın, dinlenemiyorum bile.. Gücüm kalmadı artık, bi yol gösterin nerde yanlış yapıyorum ben 🤦🏻♀️