Verem aşısı yapılmış. 3 gün duş aldırmayın. 38 i geçmeyen ateşe müdahale etmeyin. Geçerse bir ölçek ilaç verirsiniz. Fitil ancak şurup kullanılmayan ( çocuk içmez ve kusarak atarsa , benim çocuk böyleydi. Ve bende alternatifleri kullanıp fitil vermemeyi denedim sürekli) zaruri durumlarda hekim tarafından Verimesi öneriliyor. Yoksa hiç bir hekim direk fitil taraftarı değil. Tek zıbınla kalsın. Biz kış ayında idik. Sadece zıbınla yattı. Hiç bir şey olmaz üşütmez. Vücut ısısı normale dönerse bir müslin örtebilirsin. Ve calpol 6 saatte bir yarım ölçek olarak uygulanır. 4 saat olmaz. Bir Hemşire olarak yazıyorum sana. 38 i geçmeyen ateşlerde ilaç uygulama. Normalde de Ben aşı olsun olmasın 37.5 üstü ateş başlayınca bekliyorum hep. Ne kadar yükselecek diye. Tabi çocuğun durum ve davranışlarını da takip ediyorum. Aşırı huysuz huzursuzluk varmı. Normal mi. Keyfi nasıl vs diye. 38 üstüne çıkarsa o şekilde veriyorum ancak ilaç.