Kızlar 23 günlüğüz yaklaşık 1,5 haftadır gaz sorunumuz başladı hep aynı saatte akşamları ağlıyo huzursuz hastenye götürdük röntgen çekildi gaz gözüktü,Metsil aldık veriyoruz işe yaramıyor hergün ağzına bir ç.kaşığı yağ veriyorum yine aynı,maşaj yapıyoruz gazını çıkarıyor alttan da ağzından da ama yine gazlı bebiş kendi de çıkarıyor bizde çıkarıyoruz yine gaz gözüküyo varmı öneriniz ? tükendim valla gerçekten 😓 3 saat falan sürüyor,şunu yapın dediğiniz birşey varmı ?