antropologanne Annem icime kurt düşürdü. Kızımın elini iki kere muhabbet kuşu ıssırdı. Neymiş acile gitmek gerekirmiş, mikrop kaparmış bla bla. Evet gecenin komik postu bu olsun 😂😂
maviboncukruyasi antropologanne hahahhaha bizimki günde 5 öğün ısırıyo onu geçtim bizim oğlan da ısırıyo yakalayinca zor alıyoruz elinden😂😂😂
antropologanne AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Hah tek degilmisim hemen anneme iletiyorum. Tesekkür ederim 💐
antropologanne maviboncukruyasi Hahaha 🙈🙈 Ya bende bisi olmaz dedim ama annem saolsun icime kurt dusurdu. Saolun 💐
SweetPaw antropologanne 😂😂 bizimkiler günde kaç kere ısırıyor birbirini bugüne kadar birşey olmadı, kuşunuzda oynuyordur büyük ihtimalle. Çok büyük bir korku hissetmezlerse saldırmak zarar vermek için ısırmazlar zaten
antropologanne SweetPaw Ya aslında ben zaten kuşlardan çok korkarım. Kuzenimin evine gitmiştikte, oda tanıştırmak istedi. Sen korkuyosun o korkmasın dedi. Kızımda bir anda elini kafese atınca ıssırdı.
Mlke301020 antropologanne ısırdığı yer kanadı mı? Aslımda hayvan ısırığına da tetanoz yapıyorlar ama bebişler tetanoz aşısı yapılmış oluyor
antropologanne kitapkurdubebeninanasi Çok tesekkür ederim. Annem söyleyince icime bir kurt düşmüştü, rahatladım şimdi.