Kızlar dün 7 aylık oğlum biraz halsizdi 3-4 kez istifar etmişti bugün o iyi oldu bu sefer de büyük oğlum rahatsız.Abartısız 10 kere istifra etti çocuk artık su kusuyo.Ateşi yok ama acayip halsiz.İştahı da yok hiç bişi yediremedim.Ne önerirsiniz bu nedir böyle salgınmı var mikropmu kaptılar bilmiyorum.Yarın geçmezse doktora da götürcem inşallah.