Ikrazumra19 canim ben 4 sene once yaptirmistim istanbulda. bir hafta agri cektim nerdeyse sonra agrilar bicak gibi kesildi. kucultme ameliyati oldum ben bu arada cok cok memnundum omuzlarim agriyordu kambur duruyordum vs. ama cocuk oldu emdi bu kez de suzuldu benim yavrular 😂