Tued bizimde şu zamana kadar hiç bir aşımız şükür ateş yapmadı hiç calpol vermedim daha.Aslında sağlık bakanlığı 1 yaşında yapılması gerektiğini söylemiş ancak bu 3k dedikleri (kabakulak,kızamık ve kızamıkçık)aşısı ateş yapabiliyormuş ailenin istediğine kalmış 9. Ayda da yapabilirsiniz demiş sağlık bakanlığı.Yani 9. Ve 12.ayda yapılıyormuş.Bizim hemşiremiz 9.ay dolar dolmaz getirmene gerek yok 10. 11.ayda getirebilirsiniz dedi.Bilginiz olsun arkadaşlar