[silindi] Öksürük vardı 3 gündür şimdi koku alamamaya başladım bütün şampuan nlari kokladım gram koku yok bebegim de öksürüyor şimdi nasıl test yaptırabilirim
motherthea [silindi] çift maske takıp taksiyle gidiyorsunuz biz geçirince aradık böyle dediler umurlarında değil pek 112 için söylüyorum
Gin [silindi] önce 112yi arayın onlar yönlendirir muhtemelen. Bazı yerlerde eve gelip test yapıyorlar, bazı yerlerde kendinizin gitmesi gerekiyor.
MinnakAsel [silindi] çift maske takıp hastaneye taksiyle veya kendi aracınızla gidebilirsiniz biz öyle yaptık çok geçmiş olsun zor bir süreç geçirmez siniz inşallah .