MLSVS merhaba bizde hipp 2 combiotic kullanıyoruz kırmızıbeyaz ve evdeeczane diye 2 tane site var mamaları oradan alıyoruz 65 liraydi bi kaç gün önce 69 a cıktı ama ara ara indirimler oluyor skt 2022 li gönderiyorlar bebeğim şuan 8 aylık 3. Ayından beri bu iki siteden aliyorum hiç bi sorun yaşamadım 1 2 gün içinde de geliyor belki sizde bakıp ordan almak isterseniz diye yazmak istedim