prensesannesiiiiiii 9 gündür koronayım 10 gün olunca teste gidiliyor. Biz mi ariyoruz onlar mı sistemden tespit ediyor?? Bide 10 gün sonunda negatif oluyor muu bilgisi olan söylesin lütfen…
Name123 prensesannesiiiiiii eşim olmuştu benim 10.gunun sonunda tekrar test yapmamislardi ama karantina süresi bitince çıkmıştı dışarı ikinci test yapmadılar sizin belirtiler devam ediyorsa yaparlar ikinci testi ama belirti yoksa yapmayabilirler
Gin prensesannesiiiiiii eğer belirtiler devam ediyorsa ve tekrar test yaptırmak istiyorsanız yapıyorlar. Eşime eve gelip yapmışlardı karantina sonrasındaki testi. Telefonda söylemişti, işe başlaması gerekiyordu ve negatif olduğundan emin olmak istemişti.
Mevsimsell prensesannesiiiiiii hemşire demişti bulaşıcılığı 8 günden sonra gidiyor diye garantına bittikten sonra 2ıncı testi yapmamışlardı bize yapmadık bız
Aselinannesi0655 prensesannesiiiiiii hayır aramıyorsunuz bi yeri dolunca süre normal hayatınıza dönün biryere bilgi vermenizr gerek yok