Meltemeymen34 Merhaba kızlar oğlum 11 aylık sürekli çizgifilm izliyor artık bağımlı gibi birşey ama artık izletmiyorum onu televizyondan koparmak için ne yapmam lazım lütfen yardmcı olun 😔
Prensesannesi38 Meltemeymen34 11 aylık bebek siz çizgi film açmazsanız nasıl bağımlı oluyor anlamadım ?
Yademveannesi Meltemeymen34 Tv yi açmayın gerekirse evden kaldırın. 11 aylık henüz geç kalmış sayılmazsınız. Ancak devam ederse süreç ciddi bi bağımlılıpa dönüşebilir. Çok erken başlamış. Yok edin Tv yi. Net çözüm. Faeklı etkinlikler yapın. Suyla oynasın havuz yapın. Dışarı çıkarın parka götürün.
efelettin Böyle bi durumda televizyonu direk çıkarırdım heralde evden. ya da çok kararlı olup sizde izlemeyin. dışarı çıkarın, toprakla, kumla oynasın, enerjisini atsın, evde etkinlik düzenleyin. Yapabilirsiniz 🌸
yavrukussss Meltemeymen34 Çare var televizyonu kapatmak aglamaniza gerek yok TV kapatın anlamadim neden ağladığınizi bebek bu daha bir ağlar iki ağlar bana nedense bu TV ne yapsam istiyor muhabbeti biraz kolay ılık geliyor kapatınca gidip acamiyor sonuçta kapatırsanız acmazsiniz kararlı olursunuz bitti gitti tamam izlemiş artık buyutulcek bişey yok kapatın tvyi olsun bitsin 🤷
Aselllll Meltemeymen34 sıze baglı bırsey bu benim bebegimde 11 aylık gunde toplam 15 dakıka bıle izletmiyorum 15 dakika da yemek için bebek şarkıları
curly_mom Meltemeymen34 ben de televizyonu açıyorum arada ama ben genelde mutfakta oluyorum oğlum da yanıma gelip oynuyor 🙃 eğer çok tv izlediyse hemen kapatıp önüne oturuyorum oyuncaklarıyla oynatıyorum, kitaplara bakıyoruz, dışarı çıkartıyorum, başka bişey gelmiyor aklıma 🙄
Damla29 Meltemeymen34 bizde 11 aylıgız ama biz açmadan oturup izlemez yada bakmaz sadece reklama bakar film acıksa bakmaz bile mutfakta iş yapıyosam direk yanıma gelir yada başka odada açmayın bi süre tv vs
Laylaylaylaylom Meltemeymen34 Konuşmasını geciktirebilir otizmi tetikeyebilir benim kızımda çok izliyordu baktım sonu yok kapattım başka çaresi yok şimdi annemlere geldim bahçeli ev aklına bile gelmiyor onunla oynayın vakit geçirin dışarı çıkarın bağımlılık yapıyor ve yoksunluk hissediyor çocuklar alıştığı ve birakilmaya çalıştığı zaman
Destina16 Meltemeymen34 bir yaşına kadar TV izlemek yok diyor uzmanlar. Bir yaşından sonra da çok az günde en fazla bir saat diyorlar azar azar artacak o da
Emanetci Destina16 yanlışınız 1yaş çocuk için tv çok erken heleki bi saat en az 2yaşa kadar yok ve yaş*10dk olacak şekilde yani 2yaşındaki bi çocuk 20dk izleyebilir
GoGirl Meltemeymen34 gerekirse tv yi kaldirin 11 aylik bebek nasil tv ye baglandi bu kadar.alin disariya cikarin devamli unutur
hypatia Meltemeymen34 zaten üzgünsünüz daha da üzmeyeyim diyorum ama sorunu biliyorsunuz, e çözümü de biliyorsunuz? 11 aylık bebek en fazla 2 günde adapte olur. Kaldırın televizyonu birlikte parka çıkın, oyun oynayın