Annem hep söylerdi inanmazdım annelik çok farklı birşey. 5 günlük anneyim ben. Ama o kadar üzgünüm ki. Bebeğim sarılık ve enfeksiyondan dolayı küvezde kalıyor. Kaç gün kalır bilmiyorum dün yatırdılar. Çok özlüyorum. Onu yatırdıklarında sanki dünyada tek ben kalmışım gibi hissettim. Bebeği küvezde olan herkese sabırlar diliyorum. Gerçekten çok zormuş 😞 Çok özledim bebeğimi. Nasıl geçicek bu günler, ne zaman çıkıcak ordan? Kendimde bile değilim yaptığım hiçbir şeyin farkında değilim. Sürekli sesi kulaklarımda, kokusu burnumda, yüzü gözümün önünde 🥺🥺🥺