Merhaba, 4 aylık bebeğim var. Lohusalığım berbat geçti. Çocuğu asla uyutamıyordum. Saatlerce ayağımda sallıyordum anca uyuyordu. Gündüz uyku yoktu. Lohusalık bitti ben sakinleştim, bebeğimi izlemeye derdini anlamaya çalıştım ve her şey yoluna girdi. Mesela ne zaman uykusu geldiğini anladım, yüzüstü yatmak istediğini anladım. Hangi yatağı sevdiğini anldım. Emdikten sonra kıpırdarsa uyanıyordu bende yatarak emzirmeyi keşfettim. O sorunda çözüldü. Şimdi emziriyorum yatağa bırakıyorum kendisi uyuyor. Bazen uyanıyor yatakta vakit geçiriyor ağlamadan. Ben bunların hamileliğimi aşırı mutlu ve sakin geçirmemle ilgili olduğunu düşünüyorum. Lohusalığım faciaydı e bundan bebekte etkileniyordu. Bence sakinleşin. Ne zaman uyuyacak diye stres olmayın. Uyku rutininiz mutlaka olsun. Bizimki banyo mesela. Banyo yaptırıyorum sonra babasıyla evde birkaç tur atıyorlar. Sonra emiyor ve uyuyor sabaha kadar deliksiz.