Bozzzzy Yani bunun kararını çocuğunuzun durumuna göre vermeniz lazım, ben önceden 1.5 yaş araları olur derken şimdi 25 aylık 3 yaşına girsin de bakarız diyorum 😊 yaramaz yeme sıkıntısı hareketli bir bebek olunca ikinci ne kadar geç o kadar iyi modundayz😂